یادداشتهای قاصدک
اجتماعی
درباره وبلاگ


در کتابی خواندم که میزان فرزانگی و فهم و درک انسانها بر دو عامل استوار است ؛ گفتن سخنی دلنشین و پسندیده و داشتن دلی سخن پذیر. دوست عزیز به وبلاگ یادداشتهای قاصدک خوش آمدید . مطالب وبلاگ من در خصوص سایبر و امنیت رایانه , مسائل اجتماعی و مذهبی خواهد بود . سعی خواهم کرد که با بیان مطالب متنوع , وبلاگ جذابی را خدمتتان ارائه کنم . ترجمه هایی که در این وبلاگ مطالعه میکنید بیانگر دیدگاههای نویسنده وبلاگ نیست . از این که لحظات گرانبهایتان را صرف بازدید از وبلاگ من می کنید متشکرم . هرگونه استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است . بنا به دلایلی تصمیم گرفتم که آدرس وبلاگمو از sorushafshar.blogfa.com به آدرس جدید mydandelions.loxblog.com تغییر بدم . و از این به بعد مطالبم رو در این آدرس منتشر خواهم کرد .
آخرین مطالب
نويسندگان

رئیس‌جمهور یکی دیگر از اعضای کابینه محمود احمدی‌نژاد را فردی کار آمد و شایسته تشخیص داده و در نظر دارد از محمدحسن نامی در کابینه خود استفاده کند. قانون‌آنلاین با طرح این ادعا نوشت: محمدحسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دهم، دولتمردی است که از ارتش به عرصه سیاست آمده است. او از فرماندهان ارتش در دوران دفاع مقدس است و با 84 ماه حضور در جبهه‌های جنگ، 6 بار مجروحیت و 46 درصد جانبازی محتمل‌ترین گزینه برای ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران است. با انتصاب نامی به این سمت، وی از جایگاه معاونت ریاست جمهوری در جلسات هیات دولت حضور می‌یابد. حسن روحانی نیز در دوران 20 ساله دبیری شورای عالی امنیت ملی و همچنین دوران دفاع مقدس با فرماندهان ارتش ارتباط نزدیکی داشته است.روحانی که نخستین ماموریتش در انقلاب ساماندهی وضعیت ارتش بوده چهره‌هایی مانند محمود علوی را نیز از ارتش به کابینه برده است.آقای علوی سابقه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را در کارنامه خود دارد .

معاون مهندسی نیروی دریایی ارتش از فعال‌سازی تأسیسات موشکی و باند پهپادی ۲ پایگاه‌ جدید این نیرو در جنوب شرق کشور خبر داد. امیر دریادار دوم مهندس حسن جعفری، معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نیروی دریایی ارتش از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که با توجه به سوابق و کارنامه درخشان در طول خدمت ۳۵ ساله، از اِشراف بسیار خوبی در حوزه تخصصی خود برخوردار است.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

تجهیزنیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

وی در گفت‌وگویی، تدابیر نورانی و تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا، مبنی بر راهبردی بودن نیروی دریایی ارتش، را موجب سپری کردن برهه‌­ای تاریخی و بسیار اثرگذار در سیاست‌های کلی کشور توسط نیروی دریایی دانست و به نکات قابل توجهی در بحث زیر ساخت­های نیروی دریایی اشاره کرد که در ادامه می­‌آید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:داستان عشقی , یادداشتهای قاصدک , :: 18:33 :: نويسنده : سروش افشار
زنی از خانه بیرون آمد و سه پیرمرد را با چهره های زیبا جلوی در دید.
به آنها گفت: « من شما را نمی شناسم ولی فکر می کنم گرسنه باشید، بفرمائید داخل تا چیزی برای خوردن به شما بدهم.»
آنها پرسیدند:« آیا شوهرتان خانه است؟»
زن گفت: « نه، او به دنبال کاری بیرون از خانه رفته.»
آنها گفتند: « پس ما نمی توانیم وارد شویم منتظر می مانیم.»
عصر وقتی شوهر به خانه برگشت، زن ماجرا را برای او تعریف کرد.
شوهرش به او گفت: « برو به آنها بگو شوهرم آمده، بفرمائید داخل.»
زن بیرون رفت و آنها را به خانه دعوت کرد. آنها گفتند: « ما با هم داخل خانه نمی شویم.»
زن با تعجب پرسید: « چرا!؟» یکی از پیرمردها به دیگری اشاره کرد و گفت:« نام او ثروت است.» و به پیرمرد دیگر اشاره کرد و گفت:« نام او موفقیت است. و نام من عشق است، حالا انتخاب کنید که کدام یک از ما وارد خانه شما شویم.»
زن پیش شوهرش برگشت و ماجرا را تعریف کرد. شوهـر گفت:« چه خوب، ثـروت را دعوت کنیم تا خانه مان پر از ثروت شود! » ولی همسرش مخالفت کرد و گفت:« چرا موفقیت را دعوت نکنیم؟»
فرزند خانه که سخنان آنها را می شنید، پیشنهاد کرد:« بگذارید عشق را دعوت کنیم تا خانه پر از عشق و محبت شود.»
مرد و زن هر دو موافقت کردند. زن بیرون رفت و گفت:« کدام یک از شما عشق است؟ او مهمان ماست.»
عشق بلند شد و ثروت و موفقیت هم بلند شدند و دنبال او راه افتادند. زن با تعجب پرسید:« شما دیگر چرا می آیید؟»
پیرمردها با هم گفتند:« اگر شما ثروت یا موفقیت را دعوت می کردید، بقیه نمی آمدند ولی هرجا که عشقاست ثروت و موفقیت هم هست! »

آری… با عشق هر آنچه که می خواهید می توانید به دست آوردید

یک ماه تمام میهمانت بودیم
یک روزه به مهمانی این خانه بیا

علی جوانی هشت نه ساله است که به دلیل فقر پدر , در خانه ی پسر عم خویش – محمد – زندگی می کند و تا پیامبر و خدیجه را می بیند که سجده میروند و بر می خیزند , علت را می پرسد و پیامبر به سادگی پاسخ می دهد که من از جانب خدا مامورم که مردم را به این دو اصل دعوت کنم . نخست این که خدا یکی است و همه ی این خدایان , دروغین و ساختگی اند ؛ و دیگر این که من ابلاغ کننده و پیامبر اویم .

علی در این جا سخن خیلی عجیبی می گوید : اجازه بدهید من با پدرم مشورت کنم . می فرماید : مشورت کن . و علی بلافاصله به اتاق خودش می رود و شب را تا صبح بیدار می ماند . از خود میپرسد این دعوت چیست ؟ صبح بدون این که از خانه ی پیغمبر خارج بشود و با پدرش مشورت کند , بر میگردد و می گوید : اسلام را بر من عرضه کن . دیشب را تا صبح فکر کردم . گفتم خداوند برای خلقت من با ابوطالب مشورت نکرد . اکنون من چرا برای پرستیدن او باید با ابوطالب مشورت کنم و اجازه بخواهم ؟ اسلام را عرضه کن .



ادامه مطلب ...

نتیجه وحشتناک جهاد جنسی+تصاویر

به گزارش دو روز ، اخیراً در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و خبرهایی منتشر می‌شود که حاکی از آن است که زنانی که فریب دروغ‌های مفتی‌های وهابی را خورده و به جهاد نکاح(!) در سوریه رفته‌اند و هر روز به همبستری یکی از تروریست‌ها برای شهوت‌رانی درمی‌آیند نوزادانی به وجود آمده‌اند که به محض زایمان مادران‌شان دفن می شوند و یا بدون هیچ مسؤولیتی در میان خرابه‌ای رها می‌شوند تا بمیرند.

g3mxbvj1gembq3afry9w نتیجه وحشتناک جهاد جنسی+تصاویر

این نوزادان که حاصل ازدواج‌های زنان فریب‌خورده با تروریست‌های سوریه هستند اصلاً مشخص نیست متعلق به چه کسی است چون این زنان که برای جهاد نکاح به سوریه رفته‌اند روزانه توسط تروریست‌ها مورد سوءاستفاده جنسی قرار می‌گیرند و موازین شرع را رعایت نمی‌کنند و فقط برای هوس‌رانی تروریست‌ها آماده هر کاری هستند و خودشان را با کمترین بها در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهند.



ادامه مطلب ...

اخیرا مطلبی در خبرگزاری فارس خوندم که در اون سردار احمدی مقدم فرموده اند که فرمانده عملیات مرصاد بوده اند !!!!!!!!!!! 

در اینکه صیاد مرد بزرگی بود شکی نیست . بارها شنیده ایم که فرمانده جنگ اعم از سپاهی و ارتشی سعی کردن که به نحوی خودشونو همرزم شهید صیاد جلوه بدن . حق دارن صیاد مرد بزرگی بود . این مرد اونقدر بزرگ بوده که همه می خوان از نامش استفاده ( سو استفاده ) بکنن . ولی صیاد هنوز هم بزرگه . 

مطلب دیگه اینکه در قران آمده که منافقین کورند . پس این خصلت منافقین به داد سردار احمدی مقدم رسیده و منافقین احمق به جای سردار احمدی مقدم ، امیر دلها ، شهید صیاد را ترور کردند . به هر حال صیاد هنوز هم صیاد خواهد بود .

گلچین روزگار بهترین ها را با خود می برد . صیاد هم رفت ولی واقعیت ها هنوز هستند و بعضی ها هر چه هم تلاش کنند از بزرگی این مرد کم نخواهد شد .

 

علی، دست خدا ، امشب به جنت می نهد پا را

                     پــیــامـبــر آورد  از بـهــر  اسـتــقــبــال  زهـــرا را

 مـلاقــات  عـلـی و فـاطـمـه بـاشـد  تـمـاشـایـی

                    ز مـظلومـی کنـد  مـظلومـه ای امشب پـذیـرایـی

 نشان برهم دهند از چشم احمد دور و سربسته

                  عـلـی فـرق شکسـته ، فـاطمـه پهلوی بشکسته

 

 

شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, :: 12:29 :: نويسنده : سروش افشار

خداوندا..

 

تــو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

 

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

 

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

 

مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت

 

خداوندا..

 

مرا مگذار تـــنها لحظه ای حتی....

اکنون جای این سوال از مفتی های مقدس ماب وهابی باقی است که اگر قصدتان تبدیل کردن جوامع اسلامی به فاحشه خانه بوده است چرا از ابتدا با هزینه های بسیار کمتری راه کشورهای اروپایی و آمریکایی را در پیش نگرفتید تا حتی بیش از نیازتان به شما عرضه کنند؟
 

 



ادامه مطلب ...

این خبر غیر رسمی را وبلاگ "یادداشت های یک عجم" منتشر کرده که طی آن آورده است: هرچند که مریم رجوی می گوید حال مسعود رجوی رو به بهبود است ولی به گفته برخی منابع آگاه، امروز مسعود رجوی، رهبر منافقین به هلاکت رسید و جسد وی در پاریس به گور سپرده شد.

پيوندها