یادداشتهای قاصدک
اجتماعی
درباره وبلاگ


در کتابی خواندم که میزان فرزانگی و فهم و درک انسانها بر دو عامل استوار است ؛ گفتن سخنی دلنشین و پسندیده و داشتن دلی سخن پذیر. دوست عزیز به وبلاگ یادداشتهای قاصدک خوش آمدید . مطالب وبلاگ من در خصوص سایبر و امنیت رایانه , مسائل اجتماعی و مذهبی خواهد بود . سعی خواهم کرد که با بیان مطالب متنوع , وبلاگ جذابی را خدمتتان ارائه کنم . ترجمه هایی که در این وبلاگ مطالعه میکنید بیانگر دیدگاههای نویسنده وبلاگ نیست . از این که لحظات گرانبهایتان را صرف بازدید از وبلاگ من می کنید متشکرم . هرگونه استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است . بنا به دلایلی تصمیم گرفتم که آدرس وبلاگمو از sorushafshar.blogfa.com به آدرس جدید mydandelions.loxblog.com تغییر بدم . و از این به بعد مطالبم رو در این آدرس منتشر خواهم کرد .
آخرین مطالب
نويسندگان

گفتم خالی از لطف نیست که پیامکهایی رو که دیروز و امروز دریافت کردم توی وبلاگم بذارم . این پیامک های زیبا رو به دوستان عزیزی که اونا رو برام فرستادم تقدیم میکنم . عید همگی مبارک .  

 

هفت سین قرآنی هدیه نوروزی شما سرور گرامی باد:

1-    سلام قولا من رب رحیم

2-    سلام علی المرسلین

3-    سلام علیکم ادخلو الجنه

4-    سلام لک من اصحاب الیمین

5-    سلام علی من التبع الهدی

6-    سلام علی عباده الذین اصطفی

7-    سلام علیکم بما صبرتم .

عید نوروز بر شما و خانواده ارجمند مبارک باد.

زیبایی گل را برای زندگیت و کوتاهی عمرش را برای کوتاهی غمهایت آرزومندم . عید پیشاپیش مبارک

دستهایم آنقدر بزرگ نیست که چرخ دنیا به را کامت بچرخانم اما یکی  هست که برهمه چیز تواناست . تورا در سال جدید با تمام خوبیهایت به او میسپارم . نوروز مبارک

تق تق تق ! کیه ؟ منم منم پیامک ! عید شما جلو جلو مبارک

سال در پایان است . نکند مهر تو با تقویم است . من ز تقویم دلت باخبرم . همه ماهش مهر است . همه روزش احساس . زنده باشی ای دوست . سال نو پیشاپیش مبارک

نفس باد صبا ، عشقی از جنس طلا ، دوری و دفع بلا ، سال پرسود و صفا ، یاری از سوی خدا ، همه تقویم شما ، عید نوروز پیشاپیش بر شما و خانواده مبارک

بارالها ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از بودنم ، و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم ، و یاریم ده تا آخرین روزهای سال هر آنچه شکستیم دل نبوده باشد . سالی خوش و پربار برای همه دوستانم آرزومندم

یا مقلب القلوب و الابصار . در آستانه سال نو سلامتی ، شادابی و کامیابی تان را آرزومندم . پیشاپیش عید بر شما و خانواده محترمتان مبارک

میگن وقتی بهار داره میاد باید از چنهد روز قبل گل رو خبر کرد . میخواستم خبرت کنم ، بهار داره میاد . پیشاپیش بهار قشنگت مبارک

دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر ... تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . نوروز پیشاپیش بر شما و خانواده محترمتان مبارک

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد ، عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد . بهار شکوفه ها و سال نو برشما و خانواده محترم مبارک باد

باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . پیشاپیش عیدتان مبارک

بر سر سفره احساس اگر جایی بود ، سخن ساده تبریک مرا جا بدهید ، سین هشتم سخن ساده تبریک من است . جا سر سفره اگر نیست به دلها بدهید . پیشاپیش سال نو مبارک باد

الهی در انتظار رحمتت نشسته ام ، بدهی کریم ، ندهی حکیمی ، بخوانی شاکرم ، برانی صابرم . نه پاس گریز دارم و نه زبان ستیز . خدایا بهترینها را به گیرنده پیام عنایت فرما . یا مقلب قلب ما را شاد کن . یا مدبر خانه مان آباد کن . یا محول احسن الحالمان نما . از بدیها فارغ البالمان نما . عید بر شما مبارک

عطر نرگس ، رقص باد نغمه شوق پرستوهای شاد نرم نرمک میرسد اینک بهار . سال نو مبارک

آرامش ، سهم قلبی است در تصرف خداست ، قلبتان آرام و عیدتان پیشاپیش مبارک

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی ، از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی . نوروز مبارک



ادامه مطلب ...

اندیشکده هوور: خط قرمزها علیه ایران صورتی است!

موسسه هوور : خط قرمزهای علیه ایران صورتی است .



ادامه مطلب ...

شبکه  

علی‌رغم اعتراض جوانان و متفکرین غربی به سوء استفاده ابزاری از زنان در جشنواره سالانه دختر شایسته سال و بایکوت آن از سوی تمامی شبکه‌های موجود در انگلستان، شبکه “من و تو” تنها شبکه این کشور بود که این برنامه را به صورت زنده پوشش داد.

شبکه تلویزیونی “من و تو” که از ۶ آبان ۱۳۸۹ آغاز به کار کرده، یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان است که این روزها کانون گرم خانواده‌ها و چهارچوب اعتقادی مردم ایران را نشانه رفته است.

این شبکه ماهواره‌ای پا را تا آنجا از مرزهای اصول اخلاقی جاری و ساری در فرهنگ نجیب ایرانی فراتر می‌گذارد که از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای‌ فارسی زبان آن سوی آب که خود همواره مورد انتقاد بوده‌اند، نیز محکوم می‌شود.

اخیرا نیز شبکه “من و تو”، به عنوان تنها شبکه تلویزیونی در انگلستان که جشنواره سالانه “زن شایسته سال” را به صورت زنده پوشش داد، مورد انتقاد جوانان و متفکران این کشور قرار گرفته است.

این شبکه با پافشاری تمام بر مواضع و اهداف خود، حتی برای ظاهرسازی نیز حاضر نشد با جمع معترضان به سوءاستفاده ابزاری از زنان در این جشنواره همراه شود و به دور از زیرکی اولیه‌اش در انتخاب نام “من و تو” برای خود که در راستای جذب هرچه بیشتر مخاطبان ایرانی انجام شد، به نظر می‌رسد این‌بار همچون بسیاری موارد دیگر ناخواسته چهره پلید خود را از زیر نقاب زیبایش بیرون انداخته و در معرض دید مخاطبان فهیم قرار داده است.

 



ادامه مطلب ...

دیپلماسی عمومی 

مدیر اطلاعات ملی آمریکا در گزارشی اعلام کرد که جامعه اطلاعاتی این کشور هنوز به این نتیجه نرسیده که رهبران ایران تصمیم به ساخت سلاح هسته‌ای گرفته‌ باشند.

 «جیمز کلاپر» مدیر اطلاعات ملی آمریکا در گزارشی به کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا به ارایه ارزیابی جامعه اطلاعاتی این کشور از «تهدیدات جهانی» پرداخته است.

بخشی از این گزارش که روز سه شنبه منتشر شده، به موضوع ایران و حزب‌الله لبنان پرداخته و با تکرار اتهامات بی‌اساس گذشته علیه ایران، مدعی می‌شود: نقشه نافرجام سال ۲۰۱۱ برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن نشان داد که ایران ممکن است تمایل بیشتری برای استفاده از فرصت‌ها برای حمله به ایالات متحده در واکنش به احتمال حمله به نظام این کشور، داشته باشد. ایران همچنین بازیگری نوظهور و تهاجمی در عرصه سایبری است. به هر حال ما در ارزیابی خود مبنی بر این که ایران ترجیح می‌دهد از تقابل مستقیم با آمریکا خودداری کند، تغییری نداده‌ایم چرا که حفظ نظام اولویت ایران است.

 



ادامه مطلب ...

نماد س ک س در فیس بوک 

شاید برایتان جالب باشد که مدیر و وبسایت پربازدیدترین وبسایت جهان یعنی فیس بوک عضو انجمن بی خدایان میباشد،و جز50نفر معروف جهان که منکر وجود خداوند هستند نیز است...در فیس بوک رازهای فراماسونری و شیطان پرستی بسیار زیاد بوده است و ما چند نماد مخفی در فیس بوک را برایتان مهیا کردیم.

http://funparsi.rozblog.com/post/161



ادامه مطلب ...

 این مثل را وقتی می آورند كه بی نظمی بر یك گروه حاكم باشد .

آورده اند كه ...
در زمان قاجاریه یك فوج سرباز مأمور شدند كه برای سركوب یك عده اشرار از مركز به طرفی عزیمت كنند . در عرض راه همین كه لشگر به گردنه ای رسید ، دو نفر دزد مسلح از ترس جان خود به آنها حمله و شلیك كردند .
سربازها بر اثر ظلم و فساد حاكم بر مملكت انگیزه و شجاعتی برای تفنگها در خود نداشته و از شدت ترس و وحشت تفنگها را بر زمین ریختند و دستها را بالا بردند و تسلیم شدند .
دزدان چون بر جسارت خود را فزودند و از پشت سنگر فرود آمدند ، تمامی نقدینه و اشیاء سبك و سنگین قیمت آنها را گرفتند و از پی كار خود رفتند . وقتی خبر این واقعه به سلطان رسید سربازان را احضار كرد و از آنها با خشم و غضب پرسید : چگونه دو نفر توانستند شما یكصد نفر سرباز مسلح را لخت كنند ؟ اندام تمامی سربازان به لرزه افتاد و سخت دستخوش وحشت و دهشت گردید . در جواب دادن در ماندند ولی یكنفر كه جرأت بیشتری داشت ، قدم پیش نهاد و به عرض رساند ، قربان ما صد نفر بودیم تنها ، آنها دو نفر بودند همراه .

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:یادداشتهای قاصدک , ابن جوزی , فلک الافلاک , , :: 16:55 :: نويسنده : سروش افشار

 ابن جوزی یکی از خطبای معروف بود. روزی بالای منبر که ۳ پله داشت برای مردم صحبت می کرد زنی از پایین منبر بلند شد و مسئله ای پرسید.ابن جوزی گفت: نمی دانم.

زن گفت: تو که نمی دانی پس چرا ۳ پله از دیگران بالاتر نشسته ای؟ او جواب داد: این سه پله را که من بالاتر نشسته ام به آن اندازه ای است که من می دانم و شما نمی دانید و به اندازه معلوماتم بالا رفته ام. اگر به اندازه مجهولاتم می خواستم بالا روم، لازم بود منبری درست می شد که تا فلک الافلاک بالا می رفت.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:عکس سوپر , 18+ , یادداشتهای قاصدک, :: 20:40 :: نويسنده : سروش افشار
سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:سخنان ناب , یادداشتهای قاصدک, :: 20:35 :: نويسنده : سروش افشار

 پرونده ی هسته ای ایران یکی از موضوعات بسیار اساسی است که اختلاف نظر زیربنایی میان امریکا و رژیم صهیونیستی است و تل اویو قصد دارند تا  واشنگتن  را وارد حرکت غیر پیش بینی شده نظامی کند و از سوی دیگر کاخ سفید در صدد است تا مشکل خود با تهران را از طریق دیپلماسی حل کند.

مساله دوم موضوع روابط امریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص شهرک سازی و آینده صلح فلسطین و اسرائیل است که به نظر می رسد حداقل خواسته های دولت اوباما به ویژه در دور دوم ریاست جمهوری اش که اصرار دارد تا آنها را عملیاتی کند هنوز در برنامه های فصل مشترک دو طرف فراهم نشده و شکاف بزرگی وجود دارد

مساله سوم نیز بحث سوریه است ، به میزانی که رژیم صهیونیستی تمایل دارد تا حرکت های تندتری درقبال سوریه انجام شود، اما امریکایی ها خوب می دانند که جایگزین مناسبی برای بشار اسد وجود ندارد و اگر مسال به همین شکل صورت گیرد جریان افراط و احتمالا جریان سلفی گری در این کشور به عنوان جایگزین خواهد بود که به نظر نمی رسد دولت مطلوب و یا ساختار مطلوب سیاسی برای امریکا باشد

 



ادامه مطلب ...

 امکان پخش شایعه در مواقع خطیر، همچون ساعات نزدیک به جنگ، انتشار شایعاتی پیرامون فوت رهبران، سقوط مناطق، تسلیم شدن نیروها و یا در مواقع اعتراضات خیابانی، پخش شایعات حول مسائلی همچون تجاوز، آمار کشته شدگان، به مخالفین پیوستن نیروهای ها امنیتی و یا شایعه های اقتصادی مانند 5000تومان شدن بنزین بعد از عید از جمله این تهدیدات است.

 فیس بوک یک شبکه اجتماعی مجازی است که در سال2004 میلادی پدید آمد، اهداف اولیه این شبکه دوستیابی، تقویت روابط دوستانه و به اشتراک گذاشتن اطلاعات اعلام شد.

 



ادامه مطلب ...

 مدتهاست که در ادبیات سیاسی آمریکایی ها جمله ای مدام تکرار می شود: «گزینه نظامی روی میز است». 

اخیر جو بایدن، معاون رییس جمهوری آمریکا گفته است اوباما بلوف نمی زند، گزینه نظامی روی میز است. 
البته این سخنان که در جمع لابی قدرتمند آمریکا یعنی «ایپک» و بیشتر برای آرامش خاطر و ارضای روانی صهیونیست های لابی آیپک _ که دچار سندروم ایران ترسی از نوع پیشرفته هستند _ ابراز شده است. 
در ایران نیز البته به دو دلیل مهم ایرانی ها از این تهدید های «اولدرم» امیک و «بولدرم» امیک آمریکا ترسی به دل راه نمی دهند! 
اسرائیل پس از سال 2000 هر روز شکسته خورده تر از دیروز است و امریکا نیز به همچنین، انقلاب اسلامی ایران صادر شده، توزیع شده و مصرف گشته است و حاصل آن بیداری اسلامی است. از اینروست که ما به خوبی می دانیم که: گزینه نظامی روی میز است، همیشه روی میز بوده، اما روی آن نوشته شده «جیز است دست نزنید!!!»



ادامه مطلب ...

 گاهی گمان نمیکنی و میشود ،
گاهی نمی شود که نمی شود! 
گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست! 
گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود! 
گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست! 
گاهی تمام شهر گدای تو می شود!!! 

شریعتی



ادامه مطلب ...

 

 

 

امیر المومنین علی ( ع ) می فرمایند:

 

خدارا عبادت نمی کنم از ترس جهنم و خدارا عبادت نمیکنم برای بهشت

بلکه خدارا عبادت میکنم

زیرا او لایق پرستش و عبادت است...




ادامه مطلب ...

 ما ماهی قرمز نمی خریم

زیرا ماهی قرمز رسم ایرانیان باستان نیست و ربطی به نوروز و هفت سین ندارد!

شما هم نخرید. همانطور که گفتیم ماهی قرمز هشتاد سال پیش از چین وارد ایران شد

به جای این فکر ها این هفته یک درخت بکارید. هفته ی درختکاری است.



ادامه مطلب ...

  بسیاری از کاربران اینترنت داخل کشور برای گذشتن از سد سایتهای مسدود و فیلتر شده به سراغ نرم افزارهای فیلترشکن، سایتهای پروکسی و همچنین وی پی ان رفته و این رجوع کاربران به این روشهای عبور از فیلترینگ، باعث رشد فزاینده فروش اکانتهای VPN و نرم افزارهای فیلترشکن شده است به نحوی که رئیس پلیس فتا چندی پیش آمار استفاده کنندگان کاربران ایرانی از VPN را حدود 30 درصد اعلام کرد.




ادامه مطلب ...

 درپي عدم تمايل و بحران پوچي و بيماري رواني سربازان آمريکايي براي حضور در ميدان‌هاي جنگ، "ارتش آمريکا" قصد دارد ربات‌هاي قاتل را جايگزين کمبود نيروي خود در ارتش کند بهگزارش خبرگزاري "آسوشيتدپرس" در سال 2012 اعلام کرد کهنه سربازان آمريکايي متحمل بيشترين آسيب روحي و رواني در تاريخ آمريکا شده‌اند" .گلوبال‌ريسرچ" نيز در گزارشي اذعان کرد، ده‌ها هزار نيروي رزمي و کهنه سرباز آمريکا پس از بازگشت از جنگ با اختلال فشار رواني آسيب‌زا مواجه مي‌شوند. سازمان امور کهنه سربازان امريکايي اخيرا در گزارشي اعلام کرد بيش از 30 درصد کهنه سربازان جنگ ويتنام، حدود 10 درصد نيروهاي آمريکايي "جنگ خليج فارس" و بيش از 20 درصد نيروهاي اين کشور در "جنگ عراق" و "جنگ افغانستان" با چنين مشکلاتي دست به گريبان هستند



ادامه مطلب ...

 ایران 

اندیشکده «شورای آتلانتیک» در گزارشی به قلم «نیکول پرلوروث»، «دیوید سنگِر» و «مایکل اشمیت» نوشت: گرچه مهارت سپاه سایبری تازه تاسیس ایران هنوز مورد تردید است، اما هکرهای ایرانی توانستند با تخریب ۳۰ هزار رایانه متعلق به شرکت آرامکو عربستان (بزرگ‌ترین تولید کننده نفت در جهان) در اوت گذشته و جایگزین نمودن محتویات آن‌ها با تصویر پرچم مشتعل آمریکا، در میان اهل فناوری اعتبار کسب کنند.




ادامه مطلب ...

 

 

 یکی از قوی ترین فیلتر شکن های جدید 

-دانلود با لینک مستقیم
-  vpn ساکس رایگان برای شما
-باسرعت بالا و قابلیت اپدیت

قبل همه چیز معایب فیلتر شکن ها را بنویسیم:
-زمانی که شما از فیلترشکن استفاده میکنید انگار که در خانه شما باز است و هر رهگذر میتواند به راحتی وارد ان شود.
 
-تمام مطالب کامپیوتر شما بدون اینکه خودتان بفهمید کپی میشود!!
 
-فیلتر شکن قوی خیلی خیلی خطرناک هستند بطوری که کمتر 5دقیقه تمام هارد شما و اطلاعات خصوصی شما کپی در 
وزارت جاسوسی کشورهای استعماری میشود 



ادامه مطلب ...

 دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+5 در آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است و هیئت‌های مذاکره کننده در حال رایزنی های دیپلماتیک در حاشیه این مذاکرات هستند. تفاوت این دور از مذاکرات با مذاکرات گذشته، انتظاری است که دو طرف – به ویژه طرف ایرانی – دارد. از مدت‌ها پیش از فرا رسیدن زمان مذاکرات، پیام‌های روشنی از سوی ایران به کشورهای طرف مذاکره داده شد.

 
خبرنگاران رسانه‌های غربی همسو با صهیونیست‌ها در وین، همزمان با هر دور از مذاکرات ایران و 1+5 جنگ روانی و خبرپراکنی را با هدف به بن بست کشاندن مذاکرات و تشدید فشارها بر ایران آغاز می‌کنند. انتشار اخبار کذب و منفی و ارائه برخی اسناد مخدوش در زمان برگزاری مذاکرات از جمله روش‌های تیم جنگ روانی رسانه‌ای غرب است.


ادامه مطلب ...

 در قانون وضع شده به وسیله "سازمان امنیت ملّی آمریکا" به وضوح تصریح شده است که مامورین کنترل مرزها می‌توانند بدون هیچ اخطار و دلیلی، به جستجو در وسایل الکترونیک مسافران از جمله لپ‌تاپ، گوشی‌همراه، تبلت، دوربین و غیره بپردازند و اطلاعاتی را که می‌خواهند برداشته و در صورت نیاز دستگاه فرد را ضبط کنند.

سازمان امنیت ملّی آمریکا چگونه از دو سوم مردم کشورش جاسوسی می‌کند



ادامه مطلب ...

 انتشار جدیدترین گزارش یکی از مهمترین موسسات افکار سنجی آمریکا نشان می دهد که سیاست خارجی واشنگتن در زمینه جلوگیری از استیفای حقوق هسته ای جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شده است. سامان دادن انواع نظرسنجی از طریق بررسی و آزمون شاخص های افکار عمومی، یکی از ابزارهایی است که در طول دهه های اخیر با هدف

موسسه ˈگالوپˈ (Gallup)



ادامه مطلب ...

 راکت های زلزال به لطف بهره مندی از پرتابگرهای تمام متحرک و نیمه متحرک امکان شلیک از هر نقطه ای را دارند و دقتی که اخیرا در شلیک این راکت ها به دست آمده فرصتی مناسب برای برخورد با تهدیدات احتمالی مانند ناوهای هواپیمابر رده نیمیتز است که معمولاً یک فروند از آنها در خلیج فارس پرسه می زند



ادامه مطلب ...

افسران - مرکز فساد دنیا کجاست؟ 

تل‌آویو مرکز همجنس‌گرایان دنیا معرفی شده است

بیشترین خانه‌های فساد دنیا در تل‌آویو قرار دارند
تل‌آویو با مرکز قمار دنیا یعنی "لاس‌وگاس" مقایسه می‌شود
ماهی یک میلیون نفر به خانه‌های فساد در این شهرک صهیونیستی نشین می‌روند
تل‌آویو یکی از ۴ مکان اول دنیا از لحاظ تعداد روسپی است
سالانه ۳ تا ۵ هزار روسپی به سرزمین‌های اشغالی قاچاق می‌شوند
اسراییل سومین رژیم جهان از لحاظ قاچاق انسان است
به گزارش بی‌بی‌سی، روسپی‌گری در سرزمین‌های اشغالی امری "قانونی" است. گرچه گفته می‌شود خانه‌های فساد در این رژیم غیر قانونی هستند اما حدود ۲۸۰ خانه فساد در تل‌آویو مشغول به فعالیت هستند که همین امر اسراییل را به یکی از ۱۰ مکان دارنده بیشترین تعداد خانه فساد تبدیل کرده است
یکی از دلایلی که تل‌آویو را به "خانه همجنس‌گرایان" دنیا تبدیل کرده است، پذیرش عمومی صهیونیست‌ها به این مسئله است. صهیونیست‌ها که به هیچ نوع اخلاقیاتی پایبند نیستند، و به ارزش‌های خانوادگی ارج نمی‌گذارند با این مسئله نیز مشکلی ندارند
اما بی‌بند و باری‌ها در تل‌آویو که اخیرا بسیار افزایش یافته و طبق گزارشات می‌توان همه جا شاهد آن بود،‌ باعث افزایش نرخ بیماری‌هایی مانند ایدز شده است. به گزارش سازمان AIDS رژیم صهیونیستی، نمونه‌های مبتلا به ایدز از سال ۲۰۰۷ تاکنون ۳۰ درصد افزایش یافته است
به گزارش وب‌سایت تحلیلیhavoscope، تجارت فساد جنسی در سرزمین‌های اشغالی سالانه ۲ میلیارد دلار سود دارد.
به گزارش هاآرتص، طبق نظر سنجی‌های صورت گرفته در سال ۲۰۱۱ مشخص شد، حدود ۸۳ درصد از زن‌های تل‌آویو حداقل یک بار در طول عمر خود مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند.

پيوندها